روز تولدم یادت هست؟؟ هدیه ات به من چه؟؟آن هم یادت نیست؟؟
هه.بیخیال.تو که ذهنت را از سرِ راه نیاورده ای که اینها یادت بماند.
فقط.التماست میکنم یادت باشد کسی هرروز مثل قبل به آن خطی که بخاطرش دور انداختی پیام میدهد..:"مواظب خودت باش."
ما را در سایت دل به دل راه داره دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: طیب سلیمانی (یاسین) بازدید: 484