آموخته ام: کسی که یادم نکرد من یادش کنم شاید او تنهاتر از من باشد…
بی هیچ دلیلی “به یادت هستم“ تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد
شبیه خوابی تو ...
در عمق چشمهای منی ...
نزدیک ولی دور از دسترس ...
.
اگر کسی یکبار به تو خیانت کرد این اشتباه از اوست ، اگر کسی دوبار به تو خیانت کرد این اشتباه از توست !
غمگین ترین جای خاطرات اونجاست کـه
احساس مـیکنی
چهــره اش داره از یادت مــیره …
ﻣﺮﺩ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻪ ﻛــــﻠـــﻔــت ﺑﻮﺩﻥ ﺑـــﺎﺯﻭ ﻭ ﺳـــﻴـــﻨــــﻪ ﻧﻴﺴﺖ ،
ﺑﻪ ﻣﺤﻜﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﻛﻤﻪ ﺷﻠﻮﺍﺭﺗﻪ ﻛﻪ ﻭﺍ
ﺳﻪ ﻫﺮ ﻫﺮﺯﻩ ﺍﻱ ﻭﺍ ﻧﺸﻪ!
اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد
بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد
دل به دل راه داره...ما را در سایت دل به دل راه داره دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: طیب سلیمانی (یاسین) بازدید: 465